wtorek, 21 kwietnia 2015

Shopping time!

Otrzymałam nową dostawę karmy dla Boryska z zooplus.pl, standardowo dla niego karma Hills Science plan Healthy Mobility - karma odpowiednia dla psów z problemami stawów itp. z kwasami Omega 3 - opisywałam ją już wczesniej w jednym z moich poprzednich postów. Za karmę wraz z wysyłką zapłaciłam 79,12 zł  - karma 3 kg.
Ulubiony smak Borysa kurczak ;) 
Wczoraj natomiast poszłam po nowe szelki dla Mojego małego diabła, bo z racji jego niskiego zawieszenia wszystkie niszczy ;), tym razem wybrałam zwykle szelki, które tak na prawdę najlepiej się sprawują u niego i są najbardziej wytrzymałe, poprzednio zakupiłam za namową Pani Sprzedawczyni "wzmacniane" i bardziej wygodne jednak te bardzo szybko się przetarły i wyglądały już okropnie. Poniżej zdjęcie szelek, które musiałam już wyrzucić bo nie mogłam na nie patrzeć ;) Zdjęcie z strony Karusek.com.pl
A Poniżej zdjęcie mojego Przystojniaka :) 
Słodziak!
I Pozer ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz