piątek, 10 kwietnia 2015

Wstęp wzbroniony

Ponad rok temu przeprowadziłam się z Tychów do Lędzin i jakie było moje zdziwienie, gdy któregoś dnia wychodząc z klatki zauważyłam taką oto tabliczkę z zakazem wyprowadzania psów :
Osobiście uważam, że jest to totalna bzdura. Oczywiście każdy właściciel psa ma obowiązek sprzątania po swoim psie, sama się denerwuję gdy przechodzę chodnikiem i nagle widzę taka niespodziankę przed moimi oczami, ale np. ta trawa?Hmmm ciekawe gdzie mają te psy się załatwiać, jeśli już ludzie postawiają takie oto zakazy, które tak na prawdę są nie zgodne z prawem co możecie przeczytać pod poniższym linkiem, to wypadało by zapewnić takiemu miejscu pojemnik na psie odchody oraz woreczki dla właścicieli, poniżej przesyłam wam link strony tvn24.pl 

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/decyzja-sadu-ws-tabliczek-z-zakazem-wyprowadzania-psow,525940.html 

Jakie jest wasze zdanie na temat takich oto "zakazów" jesteście za czy przeciw ?

3 komentarze:

  1. NIE WIERZĘ!!!! U nas nie ma takiego czegoś jak: zakaz wyprowadzania psów. Jak już to "posprzątaj po swoim psie" lub "sprzątniesz, nie wdepniesz". Według mnie to TOTALNY ABSURD!
    zapraszam do nas
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałam jak zobaczyłam tabliczkę ;) Dziękujemy za komentarz i zapraszamy w przyszłości! P.s. Blog pierwsza klasa gratuluję i na pewno zajrzę nie raz do niego :)

      Usuń
  2. Mogłabyś mi podać Twojego maila? :)

    OdpowiedzUsuń