poniedziałek, 22 czerwca 2015

Przerwa techniczna

Dość długo mnie tutaj nie było a związane jest to z osobistymi problemami i też przede wszystkim z zdrówkiem Borysa :( Niestety ostatnio zauważyłam u Borysa kaszel psi, który jak kiedyś powiedział mi weterynarz będzie pierwszą oznaką, że z jego serduszkiem jest gorzej, dlatego wybrałam się z nim do weterynarza by zaciągnąć porady i oczywiście zbadać czy to na pewno jest to czego się obawiam. Niestety wychodzi na to, że miałam rację a ostatnia pogoda (ciepłe dni) pogarszają jego stan. Wciąż jest wesoły, ma apetyt i ochotę na zabawę ale niestety bardzo szybko się męczy, dyszy i do tego czasami kaszle, być może to nie jest stan krytyczny ,ale jednak dla mnie to zawsze zmartwienie i ogromna obawa przed najgorszym :( Otrzymaliśmy dodatkowo do tabletek dla Borysa Enap h, by dodatkowo obciążyć serce, które według Naszej Pani Weterynarz Karoliny z Przychodni Fauna jest wyjątkowo waleczne, pieski z jego schorzeniem na lekach, które otrzymuje żyją około 10-12 miesięcy, Borysek funkcjonuje na nich już ponad 2,5 roku. Mam nadzieję, że Borys będzie się lepiej czuł a przynajmniej nie gorzej! Trzymajcie za Nas kciuki! Mamy w końcu parę sesji zaległych do udostępnienia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz