poniedziałek, 16 marca 2015

Mój Pies!

Jakiś czas temu natknęłam się na dwumiesięcznik "Mój Pies". Zakupiłam go w Biedronce, nie widziałam go jak na razie w innym sklepie, tak na prawdę zakupiłam go z ciekawości ale okazało się że dużo fajnych rzeczy można w nim znaleźć. W obecnym numerze jest wiele ciekawych artykułów takich jak : opisy małych ras psów, odpowiednie żywienie dla czworonoga dla zachowania jego wagi oraz zdrowia, pielęgnacja różnego rodzaju sierści psa , przepisy na ciekawe pyszności dla piesków oraz wiele artykułów związanych z kotami - żywienie, kocia toaleta i wiele innych. W gazetce możemy znaleźć również wszelkiego rodzaju gadżety oraz zabawki a wraz z tym wydaniem była zabawka dla psa w prezencie, czyli Borys również załapał się na coś dla siebie ;) poniżej zdjęcie magazynu, moim zdaniem dla samych ciekawostek warto zakupić czasopismo - cena 7,99 zł 


3 komentarze:

  1. Też bardzo mi się spodobało czasopismo, fajne i ciekawe artykuły można tam przeczytać. Na pewno kupimy następny numer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo :) fajnie jakby był kolejny gadżet dla Mojego jamniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 40 yr old Librarian Garwood Cooksey, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Outsiders (Ceddo) and Yoga. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a Defender. kliknij tu teraz

    OdpowiedzUsuń