środa, 25 marca 2015

Ranking

Zapewne nie tylko ja wiele razy zastanawiałam się, gdzie ze swoim pupilem (a właściwie dzieckiem bo tak to czasami wygląda :)) wybrać się do weterynarza gdy np. stały zawiódł. Od wielu lat chodzę z Borysem do Przychodni Weterynaryjnej Fauna, która mieści się na ulicy Żwakowskiej 48 obok Parku Suble. Mam zaufanie do nich i już wiele razy pomogli Borysowi w różnych sytuacjach i już z daleka go rozpoznają bo jak to ostatnio usłyszałam "Borys jest chodzącą apteką" :) także polecam tego Weterynarza bo w wielu chorobach mu pomogli a że mam do Przychodni 5 minut to jest to dodatkowy plus :). Ostatnio przeglądałam Ranking internetowy Przychodni Weterynaryjnych w Tychach, możecie rzucić na niego oko pod tym linkiem :

http://weterynarz.pl/tychy

Muszę przyznać, że raz gdy chciałam zrobić kompletne badania dla Borysa z polecenia koleżanki, która miała wiele problemów ze swoją suczką Husky, wybrałam się do innego lekarza a mianowicie do Przychodni Panaceum, która mieści się na ulicy Filomatów 5 w Tychach. Byłam pod wielkim wrażeniem profesjonalnego podejścia do mojego psa i ekspresowych badań. Pobierana była krew, wykonaliśmy prześwietlenie płuc i jamy brzusznej ,badanie prostaty oraz podstawowe osłuchanie Boryska. Wyniki z badań krwi otrzymałam telefonicznie koło godziny 21 a byłam u weterynarza mniej więcej koło 19 także czekałam około 2 godzin gdzie zazwyczaj czekam cały kolejny dzień na wyniki badań krwi. Koszt wizyty za wszystkie powyższe badania wyniósł 200 zł - cena trochę wygórowana bo pewnie znalazłabym tańszego weterynarza ale przynajmniej miałam pewność, że wszystko jest zamknięte na ostatni guzik. Poniżej link do Przychodni Fauna oraz Panaceum : 

http://fauna.tychy.pl/

http://www.panaceum.tychy.pl/

Polecam obu weterynarzy za swoje wieloletnie doświadczenie i pomoc w wielu sytuacjach kryzysowych oraz "błahych". Może ktoś z was chce się podzielić jakimś faworytem w kwestii Weterynarii ?


2 komentarze:

  1. Polecam Przychodnię weterynaryjną PANACEUM
    Tychy, ul. Filomatów 5

    tel. 032 227 07 77
    tel. 790 524 432

    Przyjmują "pacjentów" całą dobę nawet o 2 w nocy miła i profesjonalna obsługa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam wcześniej również polecam ,profesjonalny lekarz Nas przyjmował :) w nowym poście opisałam nowo otwartą przychodnie weterynaryjną SmartVet.

      Usuń