poniedziałek, 9 marca 2015

Papusianie ;)

Trochę miłości przy śniadanku nigdy nie zaszkodzi ;) 






Ostatnio moja mama po rozmowie z koleżanką z pracy stwierdziła, że trzeba zakupić nową karmę, która ponoć jest rewelacyjna na wszelkie problemy z ruchem bądź dla piesków które mają tak jak Borysek problemy z kręgosłupem i są narażone na wszelkie tego typu urazy. Karma firmy Hill's kosztowała około 75 zł + przesyłka za opakowanie 3 kg. Ponieważ ciężko jest ją dostać w zwykłym zoologicznym, zamawiałam ją na stronie www.zooplus.pl. Zdjęcie tej konkretnej karmy poniżej - na stronie są do wyboru wiele różnych rodzai karm tej firmy i z tego co sprawdzałam na internecie jest najtaniej.

www.zooplus.pl



Może ktoś z was kupował tę karmę dla swojego psa? były jakieś rezultaty po niej? Jak na razie mogę tylko stwierdzić, że karma smakuje Mojemu Borysowi ale też bez szału, czasami je ją na raty ;) a jeśli chodzi o jakiekolwiek działanie to do tego czasu też nie zauważyłam, dopiero co w sumie wyszedł po raz 3 z choroby kręgosłupa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz